5.08.2013

Promocja

  Miasta tworzą działy promocji, w których zatrudniają urzędników zajmujących się tą dziedziną.
Jak to wygląda praktycznie i jakie są formy promocji?
Najbardziej znane i godne naśladowania są dziełem i pomysłem zapaleńców, wizjonerów.
I tak są miasta, które postawiły na promocję poprzez kulturę. Często wykorzystują wydarzenia historyczne lub regionalne atrakcje, ale najczęściej organizują festiwale. Sam pomysł też jest niczym bez wsparcia finansowego w tym przypadku z budżetu miasta.
Skąd brać pomysły na przedsięwzięcia promujące miasto? 
Można oczekiwać, że pracownicy z Działu promocji miasta coś wymyślą.
A może by tak ogłosić konkurs na formy promujące miasto i ciekawe propozycje  przyjąć do realizacji np, w otoczeniu zamkowym i sugerowanym amfiteatrze. Z jakąś niezrozumiałą konsekwencją organizuje się imprezy w różnych miejscach ale nie na zamku. Dlaczego?

Kilka miast w naszym województwie słynie z cyklicznych imprez estradowych, które przyciągają zainteresowanych z całej Polski a także zagranicy.
 
     Dziś wspomnę, że wróciłem z pleneru malarskiego w Makowie Podhalańskim.
W miasteczku tym był obchodzony Tydzień Kultury Beskidzkiej a w ramach tej imprezy odbył się także doroczny plener malarski, w którym wzięli udział twórcy z różnych zakątków Polski.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz